mitt år 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Oj, hänt väldigt mycket saker, bra och dåliga. Men överlaga så kan jag säga att jag har haft mycket kul.

Bättre än förra året? – hmmm, vet inte faktiskt...

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – många saker, inget jag vill dela här:)

Har du flyttat under år 2010? – Nej, men iår ska jag. Nämligen på fredag.

Har du hittat en ny låt som du älskar? – många. 2010 var ett riktig bra musikår enligt mig :)

I så fall vilken? – åhh svååårt

Har du kysst en främling?- hmmm, nej tror inte det ;)


Hur har din kärlek varit 2010? – stormig med ett ord.

Har du varit kär? – ja

Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ja

Har du haft ett hemligt förhållande? - haha vadå hemligt, venne om man ska kalla det hemligt

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Hoppas jag verkligen inte!

Har någon i din släkt avlidit? – nej

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – haha nej aldrig någonsin, och ska försöka hålla det med

Varit i slagsmål?- neej

Har du gjort någonting du ångrar? – jaa en del saker...

I så fall vad? – ångrar att jag sagt fel saker ibland och låtit mig själv bli sårad för många gånger.. Ska bli ändring på det iår! :D

Har du skämt ut dig? – haha har jag säkert

Har du ljugit för en vän? – Vet inte faktiskt, inget jag lagt på minnet isnfl

Har du varit ute en hel natt? – typ :)

Har du blivit tagen av polisen? – aa varje helg :S haha nejdå

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jaaa

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?- kommer inte ihåg, tror det haha

Vilken skola går du på? – Gick på Nyköings enskilda

Har någon varit elak mot dig i skolan? - fanns en del falska människor :)

Hatar du någon på din skola? - nej, hata är ett starkt ord

Har du gjort något framsteg? – klarade PA- arbetet med bravur :)

Haft alla rätt på ett prov?-- Kommer inte ihåg haha :P tror inte det


Har du träffat nya vänner? – aa :)

Har du förlorat en vän? – jepp,

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – jaa :)

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej tror inte det...

Har du ljugit för en bästavän? – nej inte ljugit tror jag inte. Kanske undanhållit en del info.

Har du haft en relation med en vän?- Vet inte om man ska kalla det relation, :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback