ojojoj vilken natt

Shit galen natt, hunken som jag bjöd över igår kväll har precis gått och jag tog nyss en dusch, craaazy. HAHA nej skämt o sido, det var en katt och inte alltför skön natt om jag får säga det själv. Hon höll mig vaken med sina bravader. Hon trodde väl att jag sov den lilla tösen så hon passade på att spana in stället men jag hade stenkoll. Därför jag känner mig lite seg just nu, vaknade först kl 2 sen vid halv sex och därefter höll hon mig vaken i cirka en timma. :( Fast det som känns bra är att hon både har gått på lådan, ätit och druckit vilket betyder att detta ställe inte är alltför hemskt för henne :)

Jag lyckades sova till halv tolv idag, efter att jag blivit väckt som sagt så jag sitter med handduken på mig och funderar på vad som är bäst, äta frukost först eller klä på sig :)

Magen kurrar iallafall!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback