sliten?

Efter att ha jobbat sen kväll igår och hela jävla dag idag ( gick upp 6 kom hem kvart i 6 ) så blir man ganska så seg, och framförallt trött. Känner mig verkligen sliten just nu och på ngt sätt ska det bli skönt att inte jobba så mkt nu innan jag flyttar... fast man vet ju aldrig, hehe de brukar ju ringa stup i ett. Men jag kommer sakna jobbet som fan sen när jag flyttar, arbetskamraterna och framförallt alla härliga, underbara gamlingar! Blev lite illa till mods faktiskt när jag skulle lämna en del idag eftersom jag vet inte om jag kommer tillbaka eller om det var sista gången.
Man har ju sina favoriter bland tanterna och gubbarna även om man inte visar det. Åhh vad jag kommer sakna det! Men I´ll be back! Ska puscha rosi till att börja där så hon kan uppdatera mig om vad som händer när jag är borta hehe :)

Iallafall just nu sitter jag och räknar på vad saker och ting som jag behöver till lgh kommer att kosta, är lite rädd för att det kommer bli rätt så dyrt, så jag får väl ta lite i taget. Ska ev till IKEA nästa lördag efter dopet så då får jag passa på :D Snart äre flytt och det är verkligen blandade känslor :( :) :/ :D :'(  typ så hehe


nej nu ska jag fortsätta med mitt och njuta av att jag är ledig imorgon ( peppar, peppar ) haha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback