Vilse in pannkakan

Vill bara börja med att klaga lite, fyfan vilket jävla skit väder det är ute! man dör ju, slask så det heter duga och jag vet inte vad. Mins skor var dyngsura och leriga innan jag kom hem, och vägen hem var lite jobbig den med eftersom jag nämligen åkte vilse. Först gick jag till stan då jag skulle träffa anci, hämta lite böcker osv :) mycket trevligt och sen så skulle hon hjälpa mig med att hitta vilken buss jag skulle ta hem för jag pallade inte gå hela vägen tillbaka igen haha. räckte med 3 km i snöslask tycker jag :) Aja iallafall halvvägs hemåt så inser jag att jag sitter på fel buss, helt åt fel håll så jag får hoppa av och gå till andra sidan vägen. Där fick jag vänta ytterligare typ 20 minuter och sen när bussen väl kommer så ser jag att det är samma lirare som jag åkte med förut, ahha han måste tycka jag är helt knäpp som hoppar av och åker tillbaka samma håll XD Aja iallafall går av en bra bit hemifrån så får en liten promenad så nu har jag lärt mig att jag ska ta buss nr 2 och inte nr 11 :D ahha aja så kan det gå. Inte lätt alla gånger.

Väntar på att katten ska komma, fast vet inte riktigt hur det blir, för de har inte hört av sig än så jag vet inte om den ens kommer idag, kanske blir ngn annan gång i veckan. Det återstår att se :) nu ska jag nog brassa lite käk och mig, har bara ätit frukost idag och slängde i mig lite frukt nu när jag kom hem, ahha trodde jag skulle avlida :D

puss på er!


saknar prinsen lite faktiskt.. :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback