Inte helt levande

GUD vad jag har varit och är trött! Jobbade idag mellan 7-14, kom hem storstädade som jag alltid gör känns det som, med massa katter i huset blir städningen ett heltidsjobb. Funderingarna över att behålla en till kattunge tror jag inte är så aktuell längre. Räcker gott och väl med mina två kriminella katter haha! Men kan inte undgå att säga att jag blir frestad att behålla allihopa när jag tar fram och myser med dem! Iallafall. Efter jobbet så åkte jag hem till pappa en sväng, länge sen vi sågs även om vi bor i samma stan, 15 min med cykel ifrån varandra. Måste bli ordning på det!

Sen kom jag hem, kände hur ögonlocken ville slå ihop så jag sov från halv 7 till halv 9. Fortfarande trött och min plan vad egentligen att jag skulle gå ut och springa men min motivation och ork är ingenstans där den borde vara.

Imorgon är det den 25:e och alldeles för många människor fyller år :P Dock kan jag inte åka hem till min familj och fira min bror som fyller 15 utan det får jag göra på helgen då jag åker hem!

Där har ni en liten uppdatering ifall ni undrade om jag lever eller inte. Bloggandet ligger ungefär i samma nivå som jag känner mig just nu, inte heeeelt på top!

Ha det fint iallafall :) puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback