Kvällstid

Har jobbat idag, tre till nio vilket betyder att man inte har så mkt liv de dagarna som man jobbar så... Orkar inte göra något innan man jobbar och inte heller efter... Fast ganska så skönt med sånna dagar, dagar då man inte gör ett jäkla skit. Kattungarna mår bra, de ser ut att ha växt lite fast det är inte så konstigt med tanke på hur mycket de äter haha :) har redan nu efter tre dagar börjat se hur varje kattunge är och beter sig, några skriker mer än andra, några (nästan alla) tycker om när man kliar de på magen och någon tror att man blir rädd när den försöker fräsa haha. Så söta! :)

Ska gå in till dem en sista gång sen innan jag går och lägger mig och väntar på en ännu seg dag imorgon, en seg helg med andra ord. Jobbar kväll imorgon och på söndag med... Fast på måndag, onsdag och torsdag är jag ledig :D woho.. eller än så länge iallafall, blir väl inringd som vanligt på mig lediga dag..

Hoppas ni får en roligare helg än mig:)


en av bebisarna :) den här lilla parveln tycker om att skrika och bli kliad på magen hihi

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback