Life is a never ending story...

Ligger i soffan på min lediga dag och funderar på om jag ska ge mig ut och gå eller springa eller om jag ska fortsätta lata mig i soffan, vet vad jag vill men jag vet även vad jag borde.
Det finns saker här i livet som man vet och saker som man inte vet, en del saker har funnits där för en hela livet och en del saker kommer med tiden.
Jag är i en fas nu, en fas mellan vad jag vill och vad jag borde göra för att själv må bättre, för att slippa tänka så mkt och ha en börda av onödig oro på min axlar. Men jag är samtidigt fast, vet inte vad jag ska göra och heller inte hur, varför är nog den enda frågan som jag kan svara på men inte när. När är rätt tillfälle att säga någonting till en människa som man egentligen inte vill såra men som man måste vara hård mot för att få den att förstå? Det är nog inget rätt tillfälle för det, man får nog ta det när tiden är inne helt enkelt...

Mitt liv är rutin just nu, livet går som på räls och jag ska inte klaga, folk har det värre ställe men just nu saknar jag min bästa vän, saknar Emelie, saknar våra myskvällar, våra pratstunder och jag längtar så jävla mkt tills våran resa, bara hon och jag!

Kom hem nu, helst igår!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå din sötsak :)

Det är inte långt kvar nu, 3,5 vecka bara =)

Saknar dig massvis.


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback