Hellu!

Har jobbat idag, som jag gjort hela helgen, dock så börjar det kännas lite lättare nu, börjar komma in i rutinerna och jag börjar hitta vart gamlingarna bor :) Slutade två idag och sen åkte jag ner till Badet för att träffa Chanaka och hans tjej men vi hann inte ligga där så länge, eller jag hann inte, de hade redan legat sen tolv (missuppfatta mig inte haha) Så kanske var där i 45 min innan det började regna. Hatar Ibland det svenska vädret, så otroligt oförutsägbart så det finns inte. Ena sekunden sol andra regn. Funderar stark på att bosätta mig i en hydda i Thailand och njuta av sol och natur, sverige är ganska så trist egentligen... Eller så är det bara jag som har hemlängtan och är trött på "stor"stan. Landet och bajsluktande åkrar är Så jävla mycket bättre!!

Ska försöka ge mig ut för tredje dagen i rad på min löparrunda. Mitt mål är 20 min eller snabbare så jag måse öka farten lite idag :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback