It´s raining man halleluljau

Sov till tolv idag, vaknade och somnade om så måste ha varit trött i guess! :) Men har man inget inbokat så vad gör det. Har kollat på true blood och slängt in tvätt i tvättsugan så får springa fram och tillbaka där i några timmar.
Får se vad som händer ikväll, det är ju trots allt fredag :)

Haha måste bara berätta roligaste saken ever, såg förut att någon från tele2 hade kommenterat min blogg ang det jag skrev igår att jag kände mig lurad av en faktura jag inte hade räknat med osv. Ganska så kul att de håller koll på sina kunder, eller så ser de det automatiskt när någon skriver om dem? i don´t know :)

Tack iallafall för hjälpen om någon mer från tele2 läser detta haha :)!

Nu ska jag laga makaroner och köörv, gud så gott.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback