Man lär sig av sina misstag

Goddagens :) ännu en underbar dag av sol och vackert väder. Jag vaknade runt halv 10 gick upp och åt frukost sen bestämde jag mig för att cykla in till friskis för att träna så jag gjorde det och när jag ska cykla hem igen, halvvägs på g hem så känns det som att jag ska tuppa av, mådde illa som fan och hela jorden snurrade. Var tvungen att sätta mig ner, andas och varva ner, som tur var så låg coop en bit bort så jag pinade mig dit, var tvungen att sätta mig och samla krafter och sen gå in och köpa något sött att äta. Verkligen det läskigaste jag vart med om på länge. Lovar om jag inte hade köpt någonting utan cyklat vidare hem på ren vilja så hade jag tuppat av i farten.. Inte bra. Undrar vad det kan bero på? Kanske för lite frukost, värmen eller allmänt knasigt?

Nu ska jag duscha, ta tag i plugget och sen vänta på Emelie som kommer hem idag :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback