Älskade barn.

Hela gården/området där jag bor är fullt med barn i alla åldrar med alla sorts olika aktiviteter. Blir så glad över att se att det är liv och rörelse :)! Önskar att man kunde spola tillbaka tiden lite tills då man sjävl va barn, då saker var så lätt. Man behövde inte bry sig speciellt mycket om någonting egentligen.

Kom hem från skolan nyss, haft hela dagen med redovisningar och det gick bra, dock var jag nervös för jag hatar sånt här :P men men. Nu är det gjort och nu ser det ut som att det kommer bli några lugna veckor. Dock plugg inför tenten men inte så intensiva dagar i skolan. Man kan styra dagarna lite som man själv vill vilket är skönt. Få lite av sitt liv tillbaka som man mer och mer lagt åt sidan. Kanske kan återhämta sig och komma tillbaka dit man började :) Ska ut och powerwalka snart med emelie, ska förbjuda mig själv att plugga idag ska inte öppna en ända jävlaste bok :D

Och eftersom vi är lediga imorgon så ska jag sova ut ordentligt och sen åka in till stan och träna! :D

Ut ni med i det soliga vädret! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback