att göra ingenting

Hade andra seminariumet idag, kändes relativt bra faktiskt, inte lika jobbigt som de andra gångerna. Kanske för att man börjar förstå hur det hela går till?:) Idag tänker jag faktiskt inte plugga ett jävla skit och det känns bra, för det ledde till att jag har hunnit med att storstäda hela lägenheten, har gjort matlådor och snart ska jag ut och motionera i det fina vårvädret!:D
Köpte en skinnjacka idag, la undan den igår och skulle tänka på om jag verkligen ville ha den och den är så snygg tycker jag :) Brunt skinn,! Behövde verkligen en. Det ända som hänger i min garderob i jackväg är typ vinterjackor och en alldeles för tunn sommarjacka. Kände att jag behövde införskaffa mig lite nytt. Fick besked om att min lilla fis ska kastreras på onsdag nästa vecka iallafall, SKÖÖÖNT! Både för henne och för mig. Läste lite om det där på internet att en katt som löper och inte får para sig mår inte bra och det är heller inte bra att ge en innekatt p.piller. Så även om det kommer svida i min plånbok så måste jag lägga ut detta på henne. Hon kanske till och med blir lite tamare? Vem vet heeh :D


När jag berätta för henne så blev hon såå här glad :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Nu blev jag nyfiken på jackan, får man se? :)

2011-03-16 @ 17:32:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback