Dödens.

Gud vad trött jag är, funderar på att ta en powernap i några timmar eller istl gå och lägga mig tidigt. Har varit fullt ös hela jävla veckan och jag är så trött att jag knappt kan tänka. Imorse när jag kom till jobbet så var det lite smått kaos då det var två man kort hehe så där stod jag som ett fån och såg dum ut :P Men när vi väl började gå runt till kunderna så verkade det lugna sig. Men GUD så många vårdtagare. Över 100 st och det lär ju ta ett tag innan jag lär mig hitta till alla haha, Fortfarande ingen koll och det lär ju ta ett bra tag innan men kommer in i deras system. Alla gör ju olika och det märker jag från det förra jobbet jag hade i stigtomta, som jag för övrigt saknar väldigt mycket. Men men man kan ju inte få allt här i livet :)

Nu tänkte jag iallafall gå över en sväng till emelies kissemissar och se vad de har för sig, sen hem och duscha och bara dö en stund i soffan. Troligtvis så somnar jag :)

Ha en trevlig fredagskväll!



De sägs att det måste komma tre snöoväder innan våren kommer på RIKTIGT och hoppas det blir så för det här var det tredje och förhoppningsvis det sista :)! Vill ha värme tack

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback