Finns inte lösningar på alla problem

Det är så mycket jag vill göra nu, men många saker som håller mig tillbaka. Bla pengar. Jag vill renovera om mitt kök, iallafall måla om väggarna och luckorna, köpa nya mattor osv. Vill göra om ena sovrummet totalt och flytta in sängen dit. Jag vill resa till alla möjliga länder, jag vill jobba mycket, jag vill ha en hund men har inte tid, jag vill ha världens bästa prefektasta pojkvän men han finns inte. Jag vill ha så mycket men det finns så många hinder på vägen. Har ni känt så? Att det alltid är någon/något som hindrar er från att komma dit ni egentligen vill? Jag har en dröm och det är att bli riktigt lycklig, ha ett jobb som jag trivs med, skaffa två barn och flytta in i ett stort hus. Jag vill leva det där prefekta drömlivet man ser på tv. Men som sagt det finns inget som är prefekt, men det finns saker, människor som är allt bra nära. Jag har sagt det förr men säger det igen. Emelie är min högra hand, min vapendragare. Vad skulle jag göra utan dig? Skulle vara grått och trist och jag skulle inte skrattat så mycket som jag gjort den senaste tiden. Tror att vi är de mest galnaste knäppaste och stördaste brudarna på jorden och just därför älskar jag det! :) Knäppt är bra, för som sagt. Det finns inget som är prefekt :D!!


till och med min katt är en galen knäppis!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback