gaaah

Länge sen jag sov så här lite, senast jag kollade på klockan och innan jag somnade var den närmare halv 6! Kattjävel måste jag fan säga! Hon har börjat löpa igen och då låter hon helt cp och gärna hela nätterna igenom. Hade vart skönt att sova ut längre men jag var tvungen att gå upp för vi ska åka in till stan och träna. Emelie har nog sovit gott men jag är helt jävla braindöd så vi får väl se hur träningen går. Ska och behöver kastrera damen men det kostar så jävla mycket och jag har inte råd just nu och jobben verkar inte vara på min sida direkt...

Hoppas träningen kan få en på bättre humör för nu känns allt som bottenskrap. Någon som vill ge mig en miljon tack?


Fisdummakatt :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback