Go, go me!

Alltid när jag ska plugga så blir det lätt så att jag försöker hitta anledningar till att inte göra det, hittar "bättre" saker at göra. Men vet ni vad? Inte idag inte. Har inte läst så här mycket sen jag konfimerade mig tror jag. Typ 70 sidor i en bok och cirka 20 i en annan. Under typ 2-3 timmar. Eftersom det är lite krångligt ibland det man läser om så är jag stolt över mig själv och förtjänar nu en pause. Vet inte om jag ska läsa mer idag, kanske lite sen men nu känns det som att jag är för ofokuserad så det tjänar inget till att öppna en till bok (engelska boken?!?!) för jag kommer ändå sitta och tänka på annat. Så imrogon blir det engelska läsning typ heeela dan. Hoppas jag känner mig bättre imorgon så att jag kan bränna lite fettish på friksis !:D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback