Gud vilken lång dag!

Känns som att man inte hinner gå upp förren man ska gå och lägga sig igen, dagarna går såå fort! Tycker helt ärligt att det känns ganska så jobbigt för det känns som att man inte riktigt hinnet känna efter hur de känns att faktiskt leva.
Idag hade vi tillämpningsövningar hela dagen, dvs det vi har lärt oss i praktiken hittils fick vi utöva i praktiken, eller i ett övningsrum. Vi fick träna på att bädda sängar, men eller utan någon i dem :) Ganska så kul faktiskt och vi skrattade en hel del, allihop! Kom hem vid fem , dags att laga mat så det blev något lätt, sen ner i tvättstugan och nu sitter jag här, helt orklös, ingen ork till någonting och äter dumble. Kände att jag hade cravings efter något sött. Ovanligt? hehe.

Även imorgon blir det heldag, föreläsningar till klockan 4 och sen jobba med gruppen efter det.

BTW nu är min sommar troligtvis klar, har fått jobb inom hemtjänsten :) Ska på inskolning på fredag och känna hur det känns osv och om jag trivs så får jag troligtvis jobba lite nu och schema till sommaren! Najs va :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Åhhhhh va roligt. Grattis :)Blir inte någon playa de Yngaren då?:( Kramar

2011-03-14 @ 19:01:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback