Ibland blir man bara så less...

Nu är det bara två katter kvar, fick lite smått nog av hanen. Han har kissat i min säng fyra gånger, i soffan och på mina kläder så det var droppen. Är inte arg han är könsmogen katt så kan väl inte ritkigt rå för det, men jag vill inte hålla på med honom. Orkar inte utan blir så less. Fick tom. Börja städa lägenheten imorse innan jag skulle till skolan för att han hade kissat och bajsat på golven. ORKAR INTE. Nu är han iallafall inte kvar längre utan hos en annan jourtant som ska ha honom tills på torsdag då han ska kastereras och sen på fredagen ska han få ett nytt hem i k-holm. Allting gott slutet gott. :)

Hoppas jag bara på att ingen av de andra katterna får för sig att göra samma dumheter som honom! Peppar, peppar.

Skolan idag, riktigt jävla segt. Hade två tanter/fröknar eller vad man ska kalla dem och de lockade inte mitt intresse ialalfall, plus att de verkade ha ganska så dålig koll på all information. Kolla blackboard är det enda de säger. Fick gå hem vid 2 iallafall, så vi gick och sola och sen hem igen. Fick städa ännu en gång och nu när han är borta hoppas jag att det räcker med att städa 1-2 ggr i veckan istl för varje dag. Det tar på orken och humöret att hålla på såhär. Ska över till emelie sen och äta oxpytt med ägg och rödbetor.! Gott..

Puss på den.


Den understa bilden är på hanen liston, visst ser han ut som en liten buskatt som bara väntar på att jag ska gå till skolan så att han kan ställa till problem för mig ahah. Hon övre har jag fortfarande kvar, hoppas hon oxå får hem snart, ingen brådska för min del mest för hennes egen del :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback