Jobbig period.

Just nu i detta ögonblick så skulla jag vilja stoppa huvudet under kudden och gråta och det är pga en drös av anledningar. För det första så har jag fått väldigt lite sömn de senaste nätterna och jag vet att denna natt inte kommer bli bättre då min katt fortfarande löper. Sen så fattar jag absolut ingenting av det vi håller på med i skolan, förstår inte vad vi ska kunna till seminariumet och att lärarna verkar vara typ elaka så gör det ju inte saken bättre, sen så har jag och emelie räknat ut att vårat liv som vi levt nu inte kommer hålla i längden, speciellt inte eftersom vi inte verkar få jobba speciellt mkt. Vi vill leva som kungar men insett att studentlivet mer är ett kyrkråtteliv. Men kan inte göra allt man vill. Bara att inse och även det gör mig ledsen, just i denna skrivande stunde känns mycket jobbigt. Fast framförallt skolan och att jag inte fattar någonting. Men efter sol så kommer väl solsken och jag längtar till våren sommaren och framförallt ledigheten!


även insett att det inte kommer  bli så mkt partande på ett bra tag :P :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback