Lördagskvällsfunderingar

Ibland rusar dagarna förbi man gör saker fast hinner i inte riktigt fundera över varför man gör vissa saker. Firade Sssi igår som fyllde 20 år:) riktigt trevligt, Fast jag var typ den enda som var singel där hehe känns på nått sätt lite olustigt att vara den som sitter och avundas alla andras lycka. Eller egentligen kan man inte kalla det avundas utan mer ett önsketänkande över att själv vill ha någon att dela sina dagar med. När vi kom hem så kom pratat om killar fram som det nästan alltid gör på fyllan ahah och Sissi frågade mig hur jag klarade av att vara singel, om jag inte saknade närheten. SÅKLART som fan att jag gör det men samtidigt så kan man inte hänga upp sig på vad man önskar sig. Jag tycker om och saknar närheten men samtidigt så är det skönt att vara singel så hur ska man få ihop de delarna? Jag tror att det är viktigt att prioritera, göra rätt val som lönar sig i längden. Att ge sig in i något hastigt utan att tänka sig för tror jag inte är bra i längden. Just därför har jag valt att inte ge mig in i förhållandebilden just nu, mest för att jag inte har den tiden som jag vill ha och därför kommer jag inte att välja bort det som är viktigt för mig just nu. Kompisarna, familjen och att ta mig igenom skolan när det nu i början är som rörigast :)

Någon dag kommer han dyka upp, den där saknade pusselbiten, han som kommer få mig att känna mig älskad och vackrast i världen! some day, but not today :)

Fast egentligen, hur och när vet man att man hittar Mr. right? finns han ens?




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback