När ska man få tid?

Att till exempel leva, göra roliga saker? varje gång jag kollar på klockan när det börjar bli kväll så är den närmare tio och jag sitter fortfarande och pluggar inför seminariumet imorgon. Stört. Kom ihåg när jag gick på högstadiet, då hade jag typ som regel för mig själv att inte gå och lägga mig senare än 9 för då skulle jag inte orka till skolan, behövde mina 10 timmars sömn eller vad det nu blev. Idag får jag vara glad om jag får sova över huvudtaget. ahaha Borde och skulle egentligen behöver sitta med det här hela natten men jag antar att jag kommer gå in i väggen om man inte får någon sömn right?:P

Fast jag börjar få ett någorlunda grepp om vad det är vi egentligen ska kunna, imorse hade jag sån ångets över att jag inte fattade något att jag ville dö, men sen klarnade det lite och det är väl upp till bevis imorgon om man är körd eller om man klarat det första 1 av sex seminarium. Fatta sex jävla seminarium på de här veckorna. Det är ungefär ett i veckan och sen kommer det massa extra övningar och skit utöver det. Den stora frågan är NÄR SKA JAG KUNNA ÅKA HEM OCH NÄR SKA JAG HA TID ATT HA ROLIGT OXÅ, NEJ juste glömde, det ska inte va kul att gå på högskolan, det ska va ett pain in the ass :P höhö

Har jobbat idag, och ätit mat och pluggat med emelie. Mysigt. Som sagt så sitter jag här nu med hela soffan full av dyr kurslitteratur som jag måste betala i slutet av denna månad.

Tänkte läsa igenom en sista gång och sen blir det nattmössan och min sköna säng! :)



Emelie, det kommer nog dröja innan vi tar våran nästa partybild, aight? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätter det såhär så blir det inga mer bilder överhuvudtaget :( GAHH


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback