Ny dag ny tag, och solen skiner :)

Ska inte klaga, för den här dagen har börjat riktigt bra. Solen skiner och det är fredag! Dock blev jag väckt ett x antal gånger av katten som tydligen inte tycker att jag förtjänar att sova fler än cirka 2 timmar i stöten. Hon hittar alltid nya sätt att väcka mig på, i natt var det att ta ner saker från mitt bord och tidigt imorse var det att ha race runt runt och köra landningen på en plastpåse :) Fint sätt att vakna på right? haha

Går till tre idag, ska ha föreläsning kvart över 9-12 sen blir det VFU information, vet inte riktigt vad det innebär men det återstår att se :) Sen blir det träning kl 16 och sen hem och göra vet inte vad, förmodligen plugga :(

Ingen utgång ikväll inte. Någon som känner sig sugen på att donera en miljon eller två?:)

Trevlig fredag!



En riktigt sk. "full-i-fan-katt" hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback