Reeeent

Fyfan vad vi har tvättat idag, hade såå jävla mycket tvätt att jag trodde att jag aldrig någonsin skulle bli klar men det blev jag! Fast hade ett täcke och lite till som jag var tvungen att ta upp till mig och hänga upp i badrummet för vi hann inte torktummla det sista! :) Men nu har jag iallafall rena lakan, rena kläder och en ren soffa! Kan slappna av lite iallafall haha. Jag har nog fått men för livet av hanens kissande. Så fort någon av katterna hoppar upp i sängen så måste jag kolla och om de sätter sig ner så tror jag att de ska kissa så då får de hoppa ner haha. Fyfan shit vad mobbat.

Nu ska jag iallafall sova alldeles straxt då vi har föreläsning imorgon typ hela dagen, plus att jag måste gå förbi fastighetsägaren då mina tvättstuge nycklar är borta, säkert någon som tagit dem haha..

Nej nu kallar Jan Blund och vill att jag ska krypa ner bredvid honom !:) hörs imorgon


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback