Söndagssysslor!

Någon mer än jag som älskar söndagar? Tvätt, matrester och plugg? Visst är livet underbart ibland höhö.
Har ätit lite sallad och pannbiff nyss, ska sätta in en broccoligratäng i ugnen medans jag går ner och fixar i tvättstugan. Egentligen tycker jag inte att det är speciellt jobbigt att tvätta utan det är själva springet upp och ner hela tiden som jag tycker är jobbigt.

Iallafall så har det varit fulltös medvetslös idag hemma hos Emelie. Eftersom hon inte är hemma så fick jag sköta det :) En katt åkte och en katt kom. En röd mot en hel kolsvart. Jätte fin faktiskt :) Sen så kom de några spekulanter på en annan katt och ville kolla på Molle som hon har. Jättretrevligt par så om han kommer dit så får han nog det bra :)

Ikväll blir det lugnt, ska ta ett bad sen, läsa lite och sen blir det solsidan och salta pinnar hehe :D

Haft en bra helg?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback