Swish

Någon mer än jag som undrar vart tiden egentligen tar vägen? Jag börjar fan fundera på varför det känns som att man inte hinner stig upp först man ska gå och lägga sig. Dagarna har liksom fått ett rutinmässigt mönster som verkar va svår att bräcka för det är om man håller sig inom de här ramarna som man satt upp för sig själv som man hinner det man ska. Man hinner inte med att göra något spontant eller att inte göra något över huvutdtaget. Man Är fast i ett jävla rutinmönster. Usch.

Idag såg min dag ut såhär:

08.30: går upp äter frukost och fixar mig
09.15: går bussen till skolan.
09.30: börjar vi plugga med gruppen rast vid 12-13- Slutar kl 2.
14.00 åker hem, äter lite mat innan jag åker till jobbet.
16-18: Jobb
Sen resterande av kvällen består av att laga mat, äta mat och duscha. Sen försöka koppla av till tv:n samtidigt som man läser igenom lite böcker tills imorgon. Usch.

hatar rutin, men antar att man får vänja sig och gilla läget?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback