Things you can´t get.

Har en konstig känsla i kroppen, typ ångest, blandat med vemod och trötthet. trött på allt. Just nu känner jag att jag behöver närhet och någon att leva med mer än någonsin. Saknar att vakna upp brevid någon, att laga mat tsm, att gå promenader, kolla på film och mysa och bara va. Ensamheten är jobbigast. Även om man har vänner runtomkring sig så kan man känna sig så otroligt ensam. Någon som känner igen sig? Tryggheten att ha någon är så värdefull. Har varit singel snart i ett år och det har vart jävligt skönt om jag ska vara ärlig. Fram tills nu. Nu är det som vårkänslorna kommer upp och man vill ha någon att ligga i gräset med och äta en god picknick. Åka iväg någonstans, sola och bada.

Kanske är det saknaden av att ha någon eller så är det bara allmänt saknaden av att bli sedd, uppskattad för den man är. Saknar min familj kanske lite för mycket just nu.

"enjoy the little thing in life, for one day you might look back and find out that they where the big things"

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback