Trött som attan

Hade ångest imorse när jag gick upp, så hilma trött! Känns som att kroppen försöker sova ikapp sen efter veckan som vart. Fullt ös med katter hit och dit. Men nu har jag bara en liten kissemiss kvar så jag hoppas att jag kommer få några timmars sömn iallafall de kommande nätterna. Somnade till och med i solariumet och vaknade upp av att det blev en aningen för varmt haha. Har nyss käkat liten lätt lunch. Ska ut och springa senare idag innan middagen som kommer bestå av lax potatis och broccoligratäng :D

Imorgon blir det friskis kort då vi idag inte kunde fixa det då man tydligen måste ha ett jävla studieintyg om man vill få billigare så det blir att träna imorgon där istl. Det börjar bra iallafall. hehe

Nu ska jag läsa lite kurslitteratur innan joggingskorna åker på! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback