Varför-göra-nått som man ...

Kan skjuta upp tills imorgon eller till nästa vecka? Känner att motivationen till träningen ligger på typ noll, VILL men tiden finns inte. Kommer hem så jävla sent de här dagarna denna vecka och jag pallar inte. Ska träna röven ur mig på onsdag, torsdag och fredag istl, och hela helgen så kanske inte behöver ha dåligt samvete för att denna helg har varit lite slapp, men det beror mkt på att varken jag eller emelie känt oss riktigt okey och jag vet inte riktigt hur "bra"/dåligt det är att träna när man känner att någonting är på ge.

Jag som många vill ju ha resultat snabbt helst NUNUNUNUNU! Varför blir jag inte 10 kilo smalare bara sådär, nu på en gång? Om det är någon som har en mirakelkur så tell me! :) hehe. Fast egentligen ska jag inte klaga, har ju ingen annan en mig själv att skylla. Att jag första månaden valde att sitta och goffa i mig allt onyttigt och festa som en tok så är det ju såklart någonting som straffar sig i längden och det har jag verkligen märkt! Så jag ska (observera) Försöka ta tag i min träningen för att få mer ork framför allt och bli en allmänt sundare människa :)

Nu ska jag ta en kopp te och en morot (lakris) ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback