Idealen gör oss knäppa.

Strävan efter att vara "perfekt" har nog inte vart större än den är nu, allt handlar om att vara så smal som möjligt, så vältränad och brun som möjligt och om man ser bra ut i övrigt är ju bara ett plus eller? Vad händer med de "normala" människorna som kanske inte lägger ner all sin tid på utseendet eller de människor som nöjer sig med hur de faktiskt ser ut. Jag tror att våren/sommaren är en jobbig period för många som lider av komplex. Spelar ingen roll hur smal man är hur snygg man är eller hur mycket pengar man har i plånkan för det kommer alltid finnas något som man vill ändra på. Även om det är svårt att inse att det är man själv som lägger märke till alla petitesser som man stör sig på  och ingen annan. Så jag uppmanar alla stora som små, tjocka som smala snygga som snygga att slita av sig kläderna och lägga sig på playan är att stå timtal på löpband/gym! :)

Godmorgon btw. Nu ska jag fixa mig lite, ner på stan och till läkaren. Ha en underbart varm och skön fredag alla :D!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback