Ingen är perfekt

Min katt sitter bredvid mig och är riktigt sådär fulsöt. Han stirrar ut och väntar väl på att en fluga ska trilla ner eller något.
Igår när jag åkte tåget hem så såg jag alla typer av människor, en äldre man som troligtvis kom från något annat land kanske irak sen satt det en äldre dam och hennes äldre man bredvid varandra och läste varvat med konversation om böckerna det läste. Sen i stolen bredvid mig satt det en kvinna runt 40-års åldern som såg ut att vara allmänt trött på livet eller så har hon haft en jobbig helg. OSvosv. Det är ganska så kul och lite stört att det kan vara så pass kul att sitta och kolla och analysera folk och skaffa sig en livsbild av dem bara genom att kolla på hur de beter sig.
Jag och Emelie pratade igår om att vi skulle vilja spå oss, mest för skojs skull och mycket pga att jag inte tror att sakerna som hon/han säger kommer ske i min framtid och många utav gångerna så har de fel fast ibland även väldigt väldigt rätt. Emelie berättade att hon kände en person som hade fått sitt liv spått, vad hon skulle träffa för kille, vart de skulle bo osv och nu lever hon det livet som hon fick spått i sina händer. Är det inte ganska så facinerande? Fast jag skulle nog vara väldigt skeptiskt till det iallafall för jag tror fortfarande att alla människor är idioter typ, handlar bara om att hitta den killen med minst antal dumma hjärnceller. Som sagt, ingen är perfekt men det finns en del människor som man bara skrattar åt pga deras idioti och deras sätt att framförhålla sig till sig själva och andra människor.

Men jag är ung, min tid kommer den oxå så småningom antar jag, right?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback