so far so good

Hej, det var ett tag sen. Försöker slänga ihop ett litet inlägg medans claudio är och gymmar. Han lär väl komma hem vilken sekund som sen och da ska vi iväg och käka middag pa en restaurang som serverar nagon schweizisk specilitet. far se om jag gillar det. Om man gillar ost i alla former, mkt ost med massa fett sa är detta ett land för dig :P, Blir tokig pa all ost, nästan sa att man mar illa :P haha
Annars da, vad har vi gjort? Jo vi har varit pa basel "marknad typ" som haller pa i 2 veckor i sträck med karuseller, stand osvosv jag har varit pa stan med hans mamma, lagat mat, ätit ute, lagat mat för hans föräldrar, de älskade min svenska taimat, hih goodie for me. De ville att claudio skulle ta med sig de thaikryddorna när han aker tillbaka hem sen efter han varit i sverige hos mig en vecka.
Idag var vi i hans skola och pluggat lite, sen har vi varit i tyskland i lördags och provat utelivet där, vi ska även dit pa lördag till nagon bra klubb förhoppningsvis och innan dess ska vi ut och käka med hans pappa, syster och hennes kille. Det blir nog kul. Tiden gar sa fort här och jag vill stana längre, men samtidigt saknar man hem, mina katter och alla vänner. Emelie sa att Rulle saknar mig sa det far mig att vilja aka hem lite mer, men som tur är sa följer han med mig tillbaka, annars hade det varit jobbigare :)
aja det var lite kort fran mig, hörs igen när jag är pa hemmaplan :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Skönt att höra att du har det bra.Vi här hemma vill se lite foton :).Vi väntar med spänning tills du kommer hit och visar upp din "man" ;)Va rädd om dig,alla hälsar.Puss&kram

2011-11-08 @ 21:54:20

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback