ett andetag i taget

Sitter och väntar på att gå till jobbet, motivationen är på noll beroende på en hel del saker. Har en ständig oro i kroppen som jag inte får ur mig, skolan är tung nu, motivationen trynar och man börjar fundera om detta verkligen är rätt, är detta min dröm, har jag ens en dröm? Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning faktiskt, vet inte vart jag står just nu. Det enda jag vet är att jag vill och behöver en breake från allting, en breake och bara vara... Men när kommer den? i guess never. Skolan ska vara kul, högskolan ska vara den bästa tiden i ditt liv men inte för mig, iallafall inte just nu. Känns som att man hela tiden sakta men säkert sugs ner i ett svart hål utan återvändo...

Jag behöver ANDAS!

Iallafall det var allt för mig, ni kanske förstår varför det inte händer mkt här, har inget roligt att dela med mig av tyvärr....

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback