Hej igen!

Jo jag lever, men det är knappt. Mycket stress nu iskolan, två stora tentor inom loppet av två veckor. Imorgon är den sista (omtenta) så Bugar och ber att det går vägen och att jag får godkänt. Ni får gärna be med mig och hålla tummar och tår :P.

Annars då? Jora man ska väl inte klaga. En ny kurs har dragit igång som för övrigt är skittråkig men bara att kötta igenom den för i slutet av denna kurs väntar ngt gott. Dvs jag får äntligen åka till min man och träffa honom igen! Längtar så att jag spricker och det gör vardagen lite lättare. Att ha något att se fram emot när det för övrigt är väldigt tungt runtom kring sig...

Nu börjar det verkligen bli höst, det regnar, löven börjar falla och det är riktigt kalla mornar och kvällar. Jag hade tänkt ge mig ut och springa nu egentligen men det tar emot när man ser att regnet öser ner utanför en...
Ska snart ner till tvättstugan och slänga in en maskin och sen plugga det sista innan jag slåt ihop för kvällen och hoppas på en bra morgondag!...

Det var allt för mig :)



Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Jag ska hålla mina tummar och tår att det går vägen :).Glöm inte mössan när du går ut;)Puss &kram

2011-10-06 @ 20:00:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback