Sommarschema check!

GUD vad skönt att äntligen få veta hur sommaren kommer att se ut, har fått mitt schema nu och jag kommer jobba 47 timmar i juni, 140 i juli och 47 i aug. Får hoppas att det kommer in lite extra jobb i juni så att man kan spara till sommarens semester! :D

Nu längtar jag till sommaren, till att slippa plugget ett tag och bara leva livet även om man jobbar 24/7 i juli men man slipper tänka på plugg iallafall så det går jämt upp!:)

Ska ha en riktig jobbhelg den här helgen. Idag kör jag kvällspass, imorgon dagpass och på söndag både och.

Skulle vilja att min man var här, saknar honom så att det gör ont och önskar att han kunde plinga på dörren någon dag... Men jag åker dit om typ 3 veckor så antar att jag får hålla ihop. Idag har vi varit ihop i sju månader, tiden går fort :) puss på er nu ska jag bege mig till jobbet. Det snöar så jag är inte speciellt tagg :/


Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi bara du vänjer dig, 140 timmar är inte ens heltid på en månad;) kämpa på!:) träffade Lena hette hon va? Hon sa att di var grym i Sthlm! vi ska försöka boka in ett besök till sig snart bara jag k och Anton såklart;) Ha det så bra!! Kramar

2012-04-22 @ 08:19:43

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback