Hej då ses snart igen!

Nu tänkte jag skriva mitt sista inlägg för ett tag för imorgon åker jag hem till Bettna, till familjen och sen på måndag så åker jag till spaninen på måndag och kommer hem den 30:e så efter det så dyker jag upp igen. Jobbade sista passet för sommaren på jobbet och det känns så otroligt skönt att ÄTNLIGEN FÅ SEMESTER! GAAAAH!!! Har aldrig någonsin längtar så mkt efter ledighet och värmen. Claudio nämnde ngt om att det skulle bli upp emot 45 grader men det tvekar jag på, sidorna jag kollar på säger 30+, men det är ju inte illa pinkat det heller right?
 
Har packat det mesta men är fortfarande lite fast vad gäller vad jag ska vs inte sk packa ner, vad är nödvändigt och inte?! Så svårt det där. plus att Ryan air är helt cp och jag har bara 15 kg i bagage, sen 10 i resväskan, men med tanke på att väskan inte får vara större än vissa mått så kan man ju inte ta en stor väska och slänga ner massa kläder... Så får se hur mycket vikt jag kommer upp i sen när jag packat ner allt som ska :) håller även på med tävttstugan nu och tvättar upp allt innan jag åker... Känns som att jag glömt typ 100 saker vilket jag säkert har oxå, drömde en natt häromdag att jag kom till flygplatsen och hade glömt pass och pengar... tur att det bara var en dröm.
 
Ni får ha det så bra här i sverige som börjar få höst så åker jag bort till värmen i 17 dar! Det är jag värd :D puss
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback