Låt mig bli frisk! SNÄLLA

de få gångerna som jag är sjuk så har jag haft turen att max vara sjuk i 1-2 dagar, sen brukar det ge med sig men nu verkar det inte vilja ge med sig, får hoppas på förbättring imorgon!! Kan ju inte göra någonting när man är sjuk, man orkar liksom inte. Och träna ska man ju inte heller göra om man har halsont! BAJS oxå!

Är hemma nu iallafall efter att ha spenderat helgen hos familjen, dock så kunde det varit roligare om jag inte varit sjuk och typ gått och lagt mig tidigt men men... Får hoppas på att jag blir frisk nu bara, sitter här och svettas så kanske ska ta av mig alla lager kläder jag har på mig och lägga mig och slappa i soffan framför tv:n, emelie skulle kanske komma över sen, ville egentligen spela bingolotto men hon har träning :)

Imorgon blir det lugn dag och jag ska skriva ner saker jag behöver till schewiz, alltid glömmer man ngt :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback