älskade bebisar

Nu har jag (peppar, peppar) hittat ett hem till mina bebisar. Egentligen så har jag inte fattat själv än att katterna ska åka ifrån mig och jag vet att jag troligtvis kommer gråta som en liten bebis men nu kommer de iallafall till ett hem som enligt min magkänsla kommer bli ett underbart hem för dem. Sorg i hjärtat men men. Ibland får man fatta beslut som man kanske inte hade trott att man skulle vara tvungen att fatta. Blir nästan lite tårögd bara av att skriva det här så jag kan inte föreställa mig hur jag kommer va nästa lördag när de åker...

Imorgon blir det jobb på fröslunda, första gången på länge nu så det ska bli kul, synd att man inte får jobba så mkt nu när de skär ner på vikarierna :(




finns det hjärterum finns det stjärterum, det tycker iallafall rulle och savannah:P




GUUUUUD vad jag kommer sakna dessa undervara varelser :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback