som ett barn i en godisaffär!

Var med emelie till sjukan igen för att kolla njurarna, sen gick vi och fika och sen en sväng på stan. Hon köpte lite kläder och jag har sagt till mig själv att jag inte ska köpa NÅGOT klädesplagg tills nästa lön kommer, dvs i slutet på feb. Var riktigt jobbigt då jag såg så mkt fint jag ville ha som oxå var billigt men jag klarade att inte köpa ngt :P Denna kommer bli en tuff månad för mig! Känner mig lite nere, för imorgon åker mina katter ifrån mig och jag vet att jag kommer börja gråta när de åkt... Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dem... men men. Hoppas det får det lika bra där som de har det här. Får njuta av sista kvällen med dem och sista natten... Kommer verkligen bli ensamt och jag önskar att jag hade min babe här! Denna helgen består bara av plugg och jobb söndag kväll så det är jävligt segt. Imorgon ska jag dock köra hårdkörning på gymmet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback