bläblu

Nyss hemkommer från jobbet och besök hos pappa. Idag känner jag mig sjukt nere. Antingen är det pga. psm eller ngt eller pga min livssituation i dagsläget. Står i valet och kvalet ang vad jag ska göra utav denna kväll. Jobb imorgon igen så ingen direkt idé att hitta på ngt så där spektakulärt inte... Hade ställt in mig 100 % på att springa i kronskogen men med tanke på vädret får jag se vilken tur jag tar, men springa det ska jag göra! Måste bli av med lite negativ energi och in med ny.
 
Långdistansförhållanden är jobbiga speciellt när det verkligen känns att man är flera 1000 mil ifrån varandra i över 4 veckor! Det är ju då som man behöver kärlek som mest... Men men man får väl bita ihop och hoppas att saker och ting löser sig.
 
Ser att kattungarna har vuxit något enormt och de är riktigt tjocka om magarna såg jag nu när jag kom hem haha!, de leker nonstop när jag är hemma men när jag är borta då är de lugna och fina, sover alltid när jag kommer hem och sen börjas det.. Hur kommer det sig måntro?
 
Nej nu ska jag slänga i lite föda i min mage och hoppas att vädret vänder, och humöret oxå för den delen...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback