dags att sova kanske

Gud så trött jag är, tänkte ändå slänga in ett inlägg. Har blivit väldigt dåligt på bloggfronten nu för tiden och det är för att dagarna är ganska så smockade (smockade inte = roliga saker endast) Mkt sjukhusbesök, mkt "vuxensaker" och försöka få vardagen att gå ihop samtidigt med nio kattungar som är vildare än själva western. Men de är så rara och söta så det gör mig absolut ingenting. Det är så underbart att se att alla krabaterna har så olika personligheter även om tre utav dem inte är mer än 4-5 veckor. De är framåt och busar, ska pussar, kurra i knät, äta massor av mat och snutta på mamma även om de är alldeles för stora egentligen!
 
Annars då, vad händer i mitt liv? jo nu har jag fyr-dagars-ledig! JIHO. Känner mig verkligen förtjänt av det. Känns som att jag lika gärna kan flytta in i en utav tanternas säng på demensboendet där jag jobbar. Slippar jag cykla så mkt ;) Vad ska jag göra på mina lediga dar då? Jo imorgon ska jag till sjukhuset och hälsa på pappa och vara med under vårdplanering... Sen ska sebbe hem vid 14 och sen tänkte jag kötta på gymmet faktiskt. Onsdag blir det en heldag katter typ, ska hjälpa sara att åka till veterinären och vaccinera typ 20 kattungar sen ska jag hem, folk ska kolla kattungar etc etc. På torsdag ska jag möta upp cicci och Pia för de ska hälsa på Pappa de oxå och sen kanske vi skulle käka ngn stans. fredag är en "inte göra ett jävla skit dag" och babe åker till Ayia Napa, kul för honom, mindre kul för mig.
 
Jaja nu ska jag sova och hoppas att lgh ser ordningsam ut imorgon när jag vaknar (syftar på kattungarna såkart ;) )

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback