Motion är en finfin drog

Många människor häller i sig sprit eller drogar när de är ledsna eller vill ha annat att tänka på, jag tycker att drogen kallad motion funkar alldeles utmärkt. Igår sprang jag med Sara och hennes väninna i kronskogen på 5,3 km och hennes kompis ska tydligen springa ett litet millopp eller vad man ska kalla det så hon behöver träna inför det och frågade om vi skulle med och springa en mil idag, varför inte liksom. ?!?! (vad har jag gett mig in på, klarar jag ens detta???) Men det vet man ju inte först man har provat och vad ska jag annars göra, sitta hemma och älta saker som inte blir bättre. Så klockan sju smäller det, på med gympaskorna och tagga milen. Blir sånna fall (om jag klarar det) första gången i mitt liv någonsin som jag springer så långt :)
 
Gick till pappas lgh förut, skulle hämta en extra telefonsladd till Sony eriksson då jag inte har någon, Startade igång min gamla telefon och köpte ett Lyca mobile sim kort som är bra om man vill ringa/sms till utlandet mycket billigare! :) Så claudio och jag ska prata via det numret när han är borta i ayia napa (han åker imorgon). Annars går ju räkningarna upp till tusen lappar typ om man ska hålla på skriva/smsa från vanliga telefonerna!
 
Ska ta fram lite lax tänkte jag och ladda upp med energi tänkte jag innan man ska springa. Måste till Ica oxå och hämta ut mitt nya bankkort då mitt gamla sprang ifrån mig! :(
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback