PJUH!

Äntligen sitter jag ner, med fötterna ner och huvudet uppåt och kan andas ut och slippa tänka. Jobbat hela helgen och även idag, till kl 15, cyklade hem, tog emot kattköpare som ville kolla på sin kattunge en gång till, gav mig fan på att jag skulle ut och springa en sväng så tog 5,3 idag igen och jag orkade igenom hela. Vi ska springa milen imorgon, GAH! får se hur det kommer att gå, antar att jag får ladda upp med mycket pasta och sånt innan så att jag orkar, det är ju verkligen sån himla stor skillnad på vad man orkar beroende på vad man stoppat i sig.
 
Kom hem för en liten stund sen, skypade lite med hjärtats Mamma en sväng och pratade även med Cladudio i telefonen förut och måste bara berätta för han är så söt. Han har ringt mig varje kväll nu (väckt mig mitt i natten såklart, när jag sover haha) och såklart är han full och ska prata och berätta vad han gör och hur mycket han saknar mig osv. Han är för jävla söt ibland. idag är det exakt tre veckor kvar tills vi ses och om en timme (om tre veckor) sitter jag på flyget på väg till spanien och 17 underbara dagar med min kärlek! Han sa att han skulle ringa inatt igen och det gör inget eftersom jag är ledig imorgon! ;) Så får se om man blir väckt eller inte sen hihi. Nu ska jag hoppa in i duschen innan svetten kallnar för mkt och jag blir sjuk...
 
bild från i vintras på mig och babe, snygga va?;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback