Söndag!

Hej! vet inte varför men söndag för mig råkar alltid bli tvättdag. Snart är allting klart och jag sitter och kollar på tv. Var ute och sprang med Sara förut, skönt skönt. alltid roligare att springa tillsammans med någon än själv. Imorgon jobbar jag kväll mellan 15-21.45. Både för och nackdelar med att jobba kväll tycker jag, dagen blir liksom förstörd och man kommer hem så sent. Men det possitiva är väl att man får sovmorgon. Ska posta lite brev på fm och se om mitt paket från Nelly dyker upp någon gång! Det skulle komma förra veckan men verkar inte som att leveransen är i tid... Jag kollade lite förut vad jag ska ha med mig till Spanien förut och packade ner lite saker i resväskan redan, vad längta?! haha. Näst sista veckan nu på jobbet och jag säger bara, halelulja! Inte för att jag har något emot jobbet men jag vill ha ledighet!
 
Ändå om det är två veckor kvar tills jag åker nu så är det så otroligt mycket saker som ska fixas innan, mkt med pappa och lägenheten som ska tömmas, städas ut etcetc. den 9:e aug är begravningen...
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback