ÄNTLIGEN

och DÄR kom svaret på tentan och DÄR fick jag mitt första VG! :) tentan var riktig flum men fyfan så skönt det känns att det var värt väntan! Nu väntar jag bara på farmakoterapi tentan som jag vet att jag failade, ska hända ett mirakel om jag ska klara den haha

Maten som lag lagade förut var skum, smakade bra men mådde fett illa typ 2 timmar efter att jag käkade det... Kanske var ngt i som gjorde att jag kände så. Tog även ett skönt bad efter det, nu så håller jag på att färga ögonfransarna och ögonbrynen! :)

Funderar på om man ska sätta sig i soffan och slökolla tv vilket jag aldrig gör längre, känns inte lika kul av någon anledning. Kanske för att BB inte går längre ;) haha

Imorgon blir det jobb heldag mellan 7-16 och igår kväll somnade jag inte först inpå småtimmarna så jag får väl hoppas på ändring inatt. Orkar inte gå runt med sömnproblem just nu vafan

image description

Kommentarer
Postat av: Cherry

Vad fin du var på bilden :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback