Beachparty 2012

Eftersom jag är sämst på att ljuga eller hålla mun när jag ska överraska någon så är det nu "officiellt" att jag ska åka ner och "överraska" claudio. Eller det är ju som sagt ingen överraskning nu eftersom han vet att jag kommer men han vet inte vilken dag eller tid, men det kan han nog lista ut ganska så fort... Den 23:e juni iallafall så är det en Grymt stor beach party som hans kompis ska hålla i. 200 personer beräknas komma, 12 ton sand är beställt och Min man ska stå bakom baren med hans kompis och försöka blanda drickbara drinkar ;) haha kanske behöver assistera dem lite ;) trots allt jag som visade dem att passiondricka och vodka är en god blandning vilket de inte hade smakat förut (HALLÅ? ;) ) Iallafall, festen äger rum den 23 och det kommer nog bli riktigt roligt! Hoppas på bra väder och sköna människor! Jag trodde inte att jag skulle få uppleve sommaren i Schweiz iår men med lite fix och trix så är ingenting omöjligt! :)


kände för att göra ett litet gulligt Kollage, längtar ihjäl mig efter denna människa!




btw: följ mig på instagram Helenelingvall :)

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Hej! Vilken fin blogg du har :D

Följa varandra via bloglovin? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback