Den nya bloggen är kaos...

Hallå vad har de gjort med den nya bloggdesignen, när man ska skriva och kolla kommentarer? Jag vill väl inte se kommentarer som skrevs för ett halvår sen? Plus det ser helt retard ut, Jaja whatever.

Nå min dag.Idag var sista dagen som jag jobbade på fröslunda för den här sommaren, lite ledsen över det då jag faktiskt börjar trivas mer och mer där för varje gång som jag jobbar...Personalfrukost blev det som sagt, riktigt trevligt. Dagen för övrigt har gått bra, ganska lugnt på jobbet så det var ganska skönt att sluta så :) Sen åkte jag hem och köpa jordgubbar som jag ska belöna mig med nu när jag har varit så duktig och sprungit i 40 min. Slutar aldrig att förvånas över mig själv att jag orkar springa 5,3 km utan att stanna. För 1 år sen skulle jag stanna när jag blev andfådd. Visst det finns många som orkar springa myyyycket längre, så för dem så kanske 5, 3 km är en uppvärmning men för mig är det stort :D Till sommaren ska jag försöka utöka så att jag kan springa 6 km, men grejen är just den att den rundan är så bra för då vet man att det är 5, 3 km just för att det är utmätt och skyltat haha. Får väl springa några extra varv runt huset bara haha.
Nu ska jag Ta en välbehövlig dusch då svetten börjar svalna på min rygg, vill inte bli sjuk hehe ;)

Over and out, hörs sen!
(laddar upp en bild, får se om den funkar, som sagt bloggen är helt kocko just nu)

Kommentarer
Postat av: Daisy

Håller med!! Det är helt knas! Den förra designen var mycket bättre! Man fattar ju typ naaaada nu! :(

Svar: Det blir nog bra när man väl lärt sig :)
Helene


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback