Drömmarnas land

Räknar ner dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna innan jag får pussa och krama om den människa som jag har längtat efter så länge nu. Blir lite pirrig i magen bara av att tänka på att jag är hos honom snart. Basel för mig är drömmarnas land, en fristad där luften på något sätt känns lättare att andas. Det blir som att åka på minisemester som jag verkligen känner att jag behöver just nu. Febern börjar lägga sig men svettas till och från (vilket är ett tecken på att febern sjunker), så det är väl bra i guess :).

Sitter och kollar på top model Australien och som sagt räknar ner. Känner mig så grymt uttråkad och skulle ju egentligen jobbat men eftersom jag varit sjuk hela helgen så vill jag inte åka till jobbet och smitta ner gamlingarna så att de blir sjuka osv. Så jag får stå mitt kast. Har kollat Dear John idag och grät en hel del kan jag lova, spelar ingen roll hur många gånger jag ser den filmen, den är lika bra varje gång och jag gråter lika mycket.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback