En liten gnutta sol

Daisy och Bella är här och vi har nyss käkat tacos, väldigt trevligt. Nu väntar jag på att spekulanterna till ena katten (gloria) ska komma och likaså Sara, vi ska rensa hennes öron innan de kommer :P. Solen tittar fram nu på kvällen och jag blir sugen på en springrunda och det ska det bli, när maten har sjunkit och när spekulanterna väl kommit och gått igen. Daisy och Bella är ute och går i skogen och jag hoppas de hittar vägen hem igen mohaha.
 
Idag var en ovanlig och lite svår dag på jobbet, en dam som blivit väldigt dålig nu så hon satts in på palliativ vård och vak över natten... Är lite rädd för hur jag ska bli när jag blir gammal, men orka tänkta på det nu liksom, är ju inte ens 21 än :D
 
Den här vecka kommer bli tuff, jobbar varje dag fram tills nästa tisdag, sen är jag ledig en dag och sen jobbar jag igen... Men babe kommerpå fredag och OM JAG LÄNGTAR ELLER?!?!? Skulle kunna göra vad som helt för att spola fram tiden lite! :)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback