En syster som hjälper en annan syster

Idag har jag gjort en god gärning, har sprungit runt på stan med Fanny, envisaste och mest kräsna tonåringen i världshistorien. men vi lyckades hitta 3 linnen, en klänning till dopet och ett par jeans inom loppet av en timme. Bra jobbat! Sen åkte vi hem, ställde mig i köket och lagade mat tillsammans med Robbans Mamma, vi lagade till pannbiff med potatis brunsås och en god sallad. Nu sitter jag i soffan som en klubbad säl och jävligt mätt! Gaah.


Ikväll ska övriga familjen se Let´s dance finalen tror jag och jag ska skypa med min man vid 22.00. Saknar hans röst galet mycket så jag kommer nog känna mig lite gladare när jag går till sängs ikväll :)!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback