Fina ord kan rädda en sorgsen dag

Visst Blir man glad när man får höra varma, underbara och kärleksfulla ord av den man älskar?
Det är när man minst väntar dem som de värmer som mest och även då som man kanske behöver dem som bäst. Det har bara gått 4 dagar utan min man men det är redan alldeles för länge. Varje dag som jag är ifrån honom är en dag som jag känner mig mer ensam. Han är min andra halva, min stora kärlek och min dröm.

Sitter och kollar resa för jag skulle över allt annat vilja åka och överraska honom men det är på tok för dyrt med den ekonomin som jag har just nu. Det suger att resorna bli så galet dyra den här tiden på året, men måste typ boka flera månader i förväg om man ska kunna få ett billigt flyg med bra tider. På vintern är det typ inga som åker till schweiz förutom affärsmän så då får man passa på att åka ofta haha. Min billigaste resa gick på 1500 och min dyraste betalade jag typ 2500 för, nu ligger resorna på cirka 4000 :S GALET.

Som tur är  har vi bokat sommaren nu iallafall och han kommer till mig i slutet på juni, sen åker vi till spanien, Alicante i 17 dagar tillsammans!! :D Lovely

Får se vad som händer ikväll, förmodligen plugg inför tentan, usch! Sista tentan innan sommaren och jag bara måste fixa detta.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback